Nytt samarbeid, nye fordeler! Velkommen til Eiker Sport-Sport 1!

Postet av Steinberg Idrettsforening den 28. Jun 2023

🎉 Fantastiske nyheter! 🎉

Intersport Buskerud Storsenter har stengt dørene, men det betyr nye muligheter for vår idrettsforening! Vi er stolte av å kunngjøre vårt nye partnerskap med Eiker Sport-Sport 1 på Eiker Kjøpesenter.

Dette partnerskapet kommer med mange fordeler for våre medlemmer. Det blir mulig å skaffe seg topp sportsutstyr til en lavere pris!

💥 Få en eksklusiv 20% rabatt på alle produkter fra valgt merket Diadora! Perfekt for deg som ønsker å oppdatere treningsgarderoben med kvalitetsutstyr! 💥

Medlemskapet gir deg også rett til en 10% rabatt på hele sortimentet hos Eiker Sport-Sport 1 (gjelder veiledende pris, unntatt kampanjevarer med nedsatt pris og gavekort).

Dette er en fantastisk mulighet til å få mer ut av ditt medlemskap og å støtte vår lokale sportsforhandler.

Ha en fin dag 🎉